Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд,
розумовий розвиток, міцність знань і віра в свої сили»
В. Сухомлинський
Мета та основні завдання діяльності
1. Збереження і зміцнення здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу.
2. Формування у
школярів, педагогів, батьків відповідального ставлення до власного здоров'я та
здоров'я оточуючих як до найвищих індивідуальних та суспільних цінностей.
3.
Удосконалення системи роботи з профілактики та запобігання дитячого
травматизму. Роз'яснення правил поведінки в різних життєвих ситуаціях на основі
принципів особистої безпеки, економічної і загальної культури в умовах
навколишнього природного середовища, цивілізованого суспільства.
Здоров'я дітей -
найцінніше надбання цивілізованого суспільства. Воно створює фізичний,
духовний, соціальний, інтелектуальний та фізичний базиси країни.
Наші діти на сьогодні - ослаблені та хворобливі як, урешті, і належить бути
дитині, котра погано та нераціонально харчується, живе в забрудненому
навколишньому середовищі, не займається справжньою фізкультурою та постійно
зазнає нервових перевантажень. Державною програмою «Діти України»
підкреслюється, що здоров'я підліткового покоління - це інтегрований покажчик
суспільного розвитку. Тому формування здорового способу життя є обов'язковим
завданням і умовою розвитку творчих здібностей учня та формування його як
творчої особистості.
Школа - це місце, де дитина проводить значну частину
часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань
збереження здоров'я. Школа - єдиний організм із тісними взаємозв'язками всіх
його структурних компонентів. Програма покликана чітко регламентувати
діяльність кожного з них на шляху до кінцевої мети - створення здорового
мікроклімату для виховання здорової особистості.
Усвідомлюючи це, Стуфчинецька
ЗОШ І-ІІІ ступенів пропагує здоровий спосіб життя, проводять виховні
заходи зі сприяння зміцненню здоров'я, профілактики шкідливих звичок, у яких
задіяні всі учасники навчально-виховного процессу.
Особливості програми
Програма «Школа сприяння здоров'ю» ураховує особливості діяльності
освітнього закладу, ступінь завантаженості педагогічних та інших працівників
школи. Вона не
потребує залучення додаткових коштів для своєї реалізації та може
впроваджуватися паралельно з іншою діяльністю школи. Мікроклімат у школі
створюють самі учасники навчально-виховного процесу: адміністрація, педагогічні
працівники, батьки, медпрацівники, учні тощо. Однією з головних особливостей
програми є її доступність. Упровадження програми не потребує особливого
навчання працівників школи. Усі вони повинні усвідомлювати значення створення
здорового освітнього простору в навчальному закладі для розвитку особистості
учня та чітко виконувати свої обов'язки. Реалізація програми не виключає
реалізацію інших програм. Позитивним моментом програми є також можливість
доповнення її різними виховними заходами.